İçindekiler
Hak sahipleriyle yüzde 100 anlaşma sağlandı, 22 milyon liranın üzerinde ödeme yapıldı
Kelkit Belediyesi tarafından yürütülen kentsel dönüşüm çalışmalarında önemli bir aşama geride bırakıldı. Riskli alan ilan edilen bölgelerde yürütülen görüşmeler sonucunda hak sahipleriyle yüzde 100 uzlaşı sağlanırken, dönüşüm sürecinde tarihi bir adım atıldığı belirtildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, vatandaşlarla gerçekleştirilen anlaşmalar kapsamında toplam 22 milyon 100 bin 400 TL ödeme yapıldığı ifade edildi. Yapılan anlaşmalar karşılığında ise 317,39 metrekarelik arsa alanının belediye mülkiyetine geçtiği kaydedildi.
Modern ticaret merkezi için çalışmalar başlayacak
Kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında elde edilen alanlarda güvenli ve modern bir ticaret merkezi inşa edileceği belirtilirken, yapım çalışmalarının kısa süre içerisinde başlayacağı bildirildi.
Açıklamada, dönüşüm projelerinin ilçenin geleceği açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekilerek, vatandaşların güvenli yapılara kavuşmasının öncelikli hedef olduğu vurgulandı.
Sıradaki etap “D Adası”
Öte yandan kentsel dönüşüm çalışmalarının yeni etabı için de hazırlıkların tamamlandığı açıklandı. 326, 324 ve 331 numaralı adaları kapsayan “D Adası” için anlaşma görüşmelerine Kurban Bayramı’nın ardından başlanacağı duyuruldu.
Söz konusu bölgelerde bulunan arsa sahiplerine süreç ve görüşme detaylarıyla ilgili gerekli bilgilendirmelerin kısa süre içerisinde yapılacağı ifade edildi.
Belediye yetkilileri, Kelkit’te kentsel dönüşüm çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini belirterek yapılan çalışmaların ilçeye hayırlı olması temennisinde bulundu.




